hoi! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Eva Warmerdam - WaarBenJij.nu hoi! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Eva Warmerdam - WaarBenJij.nu

hoi!

Blijf op de hoogte en volg Eva

27 Maart 2017 | Nederland, Enschede

Welkom bij mijn reisblogje!
Jullie krijgen een mail als ik nieuwe dingen erop zet, zodat ik jullie via hier op de hoogte kan houden..
Liefs

  • 27 Maart 2017 - 22:08

    Opa En Oma Kamphuis:

    Hoi Eef,
    Ik ben nieuwsgierig naar jouw berichten!

  • 27 Maart 2017 - 22:55

    Melanie Lohuis:

    Heeej lieve chicka

    Ik blijf je volgen

  • 04 April 2017 - 11:14

    Anneke Kamphuis:

    He lieve Eef!

    Heel veel plezier met Isa!! Ik ga je volgen!

    Kus Anneke

  • 04 April 2017 - 15:40

    Oma:

    Leuke foto's. Wel blijven sturen. Alles goed? Ben je een beetje bijgekomen van de lange reis?
    Groetjes van Opa en Oma. Ook de groetjes aan Isa

  • 04 April 2017 - 23:43

    Melanie Lohuis:

    Heeeej babe

    Wat ziet het er daar prachtig uit zeg! Genieten jullie wel enorm met z'n tweetjes?! Het is maar 1 maandje hè

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Enschede

Eva

Actief sinds 27 Maart 2017
Verslag gelezen: 495
Totaal aantal bezoekers 1008

Voorgaande reizen:

02 April 2017 - 29 April 2017

Backpackreis door Thailand!

Landen bezocht: